Spersonalizowane doświadczenia priorytetem biznesowym, badanie roszczeń

Amber Cohen

Jeśli chodzi o najważniejsze priorytety biznesowe, 85% decydentów biznesowych wymienia poprawę obsługi klienta i dostarczanie bardziej spersonalizowanych doświadczeń jako najważniejsze zadanie.

To główne odkrycie badania Productsup przeprowadzonego przez firmę Forrester Consulting „Zarządzanie produktami w stosunku do konsumentów wspomaga przyszłe możliwości handlu”.

Badanie objęło 385 globalnych decydentów biznesowych odpowiedzialnych za strategię dotyczącą danych o produktach, aby dowiedzieć się, gdzie widzą możliwości rozwoju w ciągu najbliższych 12 miesięcy, zgodnie z komunikatem prasowym na temat wyników.

Patrząc na możliwości handlu zewnętrznego, respondenci uznali zwiększenie sprzedaży społecznościowej (63%) i sprzedaż za pośrednictwem platform handlowych (54%) za dwa z trzech głównych obszarów zainteresowania. Aby firmy mogły wykorzystać te możliwości, 61% decydentów stwierdziło, że potrzebują doświadczenia rynkowego i funkcji handlu społecznościowego w swoich technologiach danych produktów.

„Wraz z gwałtownym wzrostem zakupów on-line, szybkim rozwojem rynków i pojawieniem się handlu społecznościowego, konsumenci mają teraz tysiące produktów dostępnych na wyciągnięcie ręki” – powiedział w komunikacie Marcel Hollerbach, dyrektor ds. innowacji w Productsup. „Pełna kontrola nad danymi produktów to jedyny sposób na zapewnienie spójnych, dostosowanych doświadczeń w każdym punkcie kontaktu z klientem, co ma kluczowe znaczenie dla zrównoważonego, globalnego sukcesu w handlu”.

Next Post

Mary J. Blige ubrana w Diora, Chrissy Lampkin w YSL, Jim Jones w Louis Vuitton i nie tylko

To był weekend świętowania rapera Jima Jonesa, który zaprosił swoich najbliższych przyjaciół celebrytów na swoje 46. urodziny! Impreza, która odbyła się w Nowym Jorku, miała listę gości, która gościła najlepszych hiphopowych, takich jak Juelz Santana, Mary J. Blige, Fantastic i Extra fat Joe, żeby wymienić tylko kilku. Ani jedna zaproszona […]