Spadek sprzedaży B&M w pierwszym kwartale

Amber Cohen

TOWARY OGÓLNE

29 czerwca 2022 | przez Biuletyn Detaliczny

B&M odnotował spadek przychodów grupy w pierwszym kwartale o 2,2% do 1,16 miliarda funtów przy stałych kursach walutowych.

Jednak sprzedaż wzrosła o 3,1% w ciągu 13 tygodni kończących się 25 czerwca w porównaniu z analogicznym okresem dwa lata temu.

W głównej desce rozdzielczej B&M w Wielkiej Brytanii przychody podobne do analogicznych spadły o 9,1% rok do roku z powodu wyjątkowo wysokiej sprzedaży w kwietniu 2021 r., co zniekształcało dane porównawcze.

Podczas gdy roczne przychody typu like-for-like spadły o 19,1% w ciągu pięciotygodniowego okresu handlowego w kwietniu 2022 r., przychody spadły o zaledwie 1,6% w ciągu kolejnych ośmiu tygodni.

B&M twierdzi, że jej dział Heron Food items osiągał niezmiennie dobre wyniki przez cały kwartał i wyprzedzał wewnętrzne oczekiwania. Przychody firmy wzrosły do ​​113 milionów funtów ze 102 milionów funtów w pierwszym kwartale ubiegłego roku.

W międzyczasie przychody z działalności B&M we Francji wzrosły do ​​91 milionów funtów z poprzednich 68 milionów funtów, po dobrych wynikach w kategoriach ogrodnictwa i rekreacji.

W tym okresie firma B&M uruchomiła wersję próbną on line w Wielkiej Brytanii, w której obecnie dostępnych jest około 1000 jednostek SKU, które można dostarczyć do domów klientów.

B&M powiedział, że nie wprowadza żadnych zmian do swoich wytycznych wydanych 31 maja na cały rok i oczekuje się, że skorygowana EBITDA grupy wyniesie od 550 milionów do 600 milionów funtów.

Wyślij 10 artykuł do znajomego

Aby korzystać z tej funkcji, musisz być zalogowany.

Zaloguj się tutaj

Next Post

Wygoda, przystępność cenowa kluczowe czynniki w zakupach z powrotem do szkoły

Jeśli chodzi o zakupy do szkoły, w tym roku konsumenci będą koncentrować się na wygodzie i przystępnej cenie, wynika z raportu trendów zakupowych LTK. Podczas gdy inflacja wpływa na zachowania zakupowe, konsumenci odkrywają sposoby radzenia sobie z presją cenową i niedoborami zapasów, jak wynika z komunikatu prasowego na temat wyników […]
Convenience, affordability key factors in back-to-school shopping