[ REPORT ] Klienci pod kontrolą: nowe trendy w handlu detalicznym opartym na danych

Amber Cohen

ROZWIĄZANIA DLA SPRZEDAŻY

11 lipca 2022 | przez Biuletyn Detaliczny

Dla detalistów klient zawsze był królem (lub królową), ale to nigdy nie było tak prawdziwe.

W następstwie wpływu Covid i rekordowego wzrostu inflacji na Substantial Street, kupujący domagają się doświadczenia – cyfrowego i w sklepie – które jest szybkie, osobiste i dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Dane są kluczem do wyróżnienia się na tle innych, umożliwiając sprzedawcom tworzenie naprawdę odpowiednich, płynnych i wygodnych doświadczeń on-line i offline.

Clients in Control to nowy raport od Kin + Carta & Edit, który analizuje motywację współczesnego kupującego i fashionable, które pomogą Ci zbudować sukces na każdym kanale, z którego korzystasz.

– Dowiedz się, czego naprawdę chcą kupujący: ile tak naprawdę wiesz o swoich klientach?
– Pomóż im łatwiej podejmować dobre decyzje: wykorzystuj dane, aby usprawnić decyzje zakupowe.
– Jak połączyć on the internet z cegłami i zaprawą: i podnieść oba doświadczenia.
– Daj swoim pracownikom więcej mocy: dzięki odpowiednim wglądom, umiejętnościom i urządzeniom.
– Zminimalizuj straty i buduj zwinność: jak sztuczna inteligencja może sprawić, że będziesz lepszym biznesem.

Pobierz raport tutaj.

Wyślij ten artykuł do znajomego

Aby korzystać z tej funkcji, musisz być zalogowany.

Zaloguj się tutaj

Next Post

Oto: sandały na obcasie ze stringami, w których można naprawdę chodzić

Sandały J.Crew Thong Block-Heel z płótna i skóry, 124,99 USD (od 138 USD), dostępny tutaj. Wybór redakcji to prawda zespołu Fashionista (#niespodzianka) obsesje na punkcie mody i urody, wybrane przez profesjonalistów, którzy widzą to wszystko. Sandały ze stringami na kocim obcasie wydają się być ostatnio wszędzie i chociaż ich minimalistyczna […]