Produkty Heinz powrócą na półki Tesco po okresie cenowym

Amber Cohen

We wspólnym oświadczeniu Tesco i Heinz powiedziały: „Tesco i Heinz są zadowolone, że osiągnęły porozumienie, dzięki któremu pełna gama produktów Heinz powróci na półki Tesco i w Internecie, nadal oferując naszym klientom wielką wartość w ulubionych w kraju odmianach Heinz .

„Ciężarówki pełne produktów Heinz, w tym Heinz Tomato Ketchup i Heinz Beanz, wkrótce wyjadą w drogę, a koledzy z Tesco będą ciężko pracować, aby zapewnić ponowne zapełnienie półek w nadchodzących dniach.

„Z nastaniem brytyjskiego lata, kupujący Tesco będą mogli zdobyć wszystkie niezbędne produkty do idealnej letniej sałatki lub grilla, w tym odmiany Heinz, które znają i kochają. Wspaniale jest być z powrotem razem.”

Na początku tygodnia, podobnie jak Heinz, supermarket potwierdził, że Mars, właściciel marek karmy dla zwierząt domowych Whiskas, Dreamies i Pedigree, wstrzymał dostawy do Tesco w nowym rzędzie cenowym.

Rzecznik Tesco powiedział: „Jesteśmy laserowo skoncentrowani na kontrolowaniu kosztów cotygodniowego sklepu, oferując klientom doskonałą wartość dzięki połączeniu Aldi Selling price Match, niskich codziennych cen i cen Clubcard.

„Wraz z rosnącą presją na budżety gospodarstw domowych, teraz bardziej niż kiedykolwiek jesteśmy odpowiedzialni za zapewnienie klientom najlepszej możliwej wartości i nie będziemy przerzucać na naszych klientów nieuzasadnionych podwyżek cen.

Next Post

Wyścig do sukcesu analitycznego

Głośniki Danica Konetski Główny przemysł, towary konsumenckie w opakowaniachDane skarbów Danica Konetski jest dyrektorem branżowym ds. towarów konsumpcyjnych w opakowaniach dla danych skarbowych, wiodącym dostawcą platformy danych konsumenckich (CDP) dla przedsiębiorstw. Wcześniej zajmowała się spostrzeżeniami i analityką zarówno w Kraft, jak i ConAgra. Była również dostawcą-partnerem z rolami konsultingowymi i […]
Wyścig do sukcesu analitycznego