Maxibon inspirowany Brekkie – Retail World Magazine

Amber Cohen

Maxibon wprowadza na rynek produkt promowany jako „najbardziej ekscytująca jak dotąd innowacja marki”, Maxibon Waffle On.

Odświeżając Maxibona „kochamy i debatujemy”, Waffle On jest inspirowany „ulubieńcem” śniadaniowym.

Nowy produkt to kultowa końcówka ciastek Maxibona “przekształcona i ulepszona” w dwa złote gofry posypane cukrem, podczas gdy druga końcówka zawiera karmelową białą czekoladę “napakowaną” orzechami laskowymi i pokruszonymi ciasteczkami. Pomiędzy nimi znajduje się „podpisowa” słodka waniliowa tabliczka Maxibona, pełna kawałków karmelizowanego cukru, aby zapewnić „doskonałą ilość chrupania, jednocześnie dostarczając mocny smak, z każdym kęsem”.

„Wiemy, jak bardzo Australijczycy kochają Maxibona. Stała się podstawą w wielu australijskich zamrażarkach” – mówi Peters Ice Cream Head of Marketing and advertising Andrea Hamori.

„Maxibon polega na tym, by „narodzić się inny” i wiemy, że nasi konsumenci kochają innych i kochają odważne. Dlatego cieszymy się, że wprowadzamy na rynek Maxibon Waffle On, naszą największą dotychczasową innowację.

„Nie tylko zmieniliśmy końcówkę herbatników po raz pierwszy w historii, ale przesuwamy granice śniadań, dając naszym fanom Maxibonowe podejście do brekkie, którym mogą cieszyć się zawsze i wszędzie”.

Maxibon Waffle On będzie dostępny we wszystkich głównych supermarketach i sklepach ogólnospożywczych, w opakowaniach po cztery (sugerowana cena detaliczna 9 USD) i pojedynczych porcjach (sugerowana cena detaliczna 4,50 USD) od 18 lipca.

Next Post

Australijski sprzedawca obuwia Bstore rozszerza się na NSW

Australijski sprzedawca obuwia Bstore otworzył swój pierwszy sklep w Nowej Południowej Walii w centrum handlowym w Sydney, Chatswood Chase. Zlokalizowany na parterze sklep ma powierzchnię około 70 metrów kwadratowych i jest pierwszą cegiełką i zaprawą dla Bstore poza Zachodnią Australią, dodając w sumie osiem sklepów dla detalisty. Detalista z Australii […]
B&M posts drop in first quarter sales