Po przekazaniu paczki przewoźnikowi przejmują on również kontrolę nad doświadczeniami klientów po zakupie.
Pomimo starań przewoźników o terminowe dostarczanie przesyłek do klientów, opóźnienia pojawiają się codziennie, głównie z powodu nadwyrężania przez przewoźników możliwości dotrzymywania dostaw na czas.
To nie wszystko! 7 z 10 najczęstsze przyczyny opóźnień są spowodowane przez przewoźnika — od złego zarządzania magazynem po nieudane próby dostawy.
A najgorsze w tych opóźnieniach jest to, że odpowiedzialność spada na ciebie, a nie na przewoźnika.
Klienci, którzy spotkali się z opóźnieniem w dostawach, które są dla nich najcenniejsze, na pewno nie zrobią już u Ciebie zakupów. A jeśli to nie wystarczy, sfrustrowani byli klienci również kończą posty negatywne recenzje w mediach społecznościowych i zniechęcić potencjalnych klientów do wyboru Twojej firmy.
Jasne jest zatem, że wydajność Twoich przewoźników ma znaczący wpływ na wrażenia klientów (i portfel!).
To powiedziawszy, możesz skorzystać z rozwiązania takiego jak LateShipment.com, które pomoże Ci dostarczyć fenomenalne CX po zakupie i wymierne wyniki, takie jak lepsza jakość usług i gwarancja dostawy na czas od partnera wysyłkowego.
More Stories
Making Your Own Handmade Jewelry Boxes
About the Importance of Jewelry in Different Asian Cultures
Buying Cremation Jewelry: Back To Basics