Interaktywne doświadczenia pomagają ASICS w przechwytywaniu danych klientów

Amber Cohen

10 odcinek został nagrany w CRMC 2022 W Chicago.

W odcinku 357 Total Retail Talks redaktor naczelny Joe Keenan przeprowadza wywiady Jennifer Warmdyrektor globalnego marketingu lojalnościowego i CRM w ASICS cyfrowy, oddział ASICS, globalnego sprzedawcy artykułów sportowych, obuwia i odzieży. Posłuchaj, jak Hoth omawia działalność ASICS Digital i jej rolę (:46), podejście sprzedawcy do personalizacji (1:48) oraz sposób gromadzenia danych klientów w portfolio ASICS w celu zapewnienia lepszej obsługi klienta (3:17) .

Ponadto Hoth opowiada, w jaki sposób zakończenie stosowania plików cookie stron trzecich może wpłynąć na spersonalizowaną strategię marketingową ASICS i dlaczego marka współpracuje z Jebbit przechwytywanie danych klientów za pomocą znaczących interaktywnych doświadczeń (5:31). Hoth omawia cele, jakie firma ASICS wyznaczyła, aby spersonalizować podróż klienta oraz wskaźniki wykorzystywane do śledzenia sukcesu (6:55). Na koniec dzieli się swoimi radami z innymi sprzedawcami detalicznymi i markami, które chcą spersonalizować obsługę klienta, szczególnie w środowisku marketingowym bez plików cookie (8:44).

Jennifer Hoth jest dyrektorem globalnego marketingu lojalnościowego i CRM w ASICS Digital. Wcześniej Hoth pełnił różne job CRM u sprzedawców detalicznych, takich jak Kohl’s i Duluth Investing Company. Pomogła również wielu klientom w rozwoju ich programów marketingu e-mailowego, SMS-owego i lojalnościowego podczas jej pracy w DEG, firmie Merkle. Pani Hoth ukończyła advertising na Uniwersytecie Wisconsin–Milwaukee i posiada wiele certyfikatów Salesforce Advertising and marketing Cloud.

Next Post

[ REPORT ] Klienci pod kontrolą: nowe trendy w handlu detalicznym opartym na danych

ROZWIĄZANIA DLA SPRZEDAŻY 11 lipca 2022 | przez Biuletyn Detaliczny Dla detalistów klient zawsze był królem (lub królową), ale to nigdy nie było tak prawdziwe. W następstwie wpływu Covid i rekordowego wzrostu inflacji na Substantial Street, kupujący domagają się doświadczenia – cyfrowego i w sklepie – które jest szybkie, osobiste […]
Ikea uruchamia próbny carpooling pracowników z Liftango