Google Cloud wprowadza nowe pakiety Digital Accelerator

Amber Cohen

Google Cloud upraszcza dostęp do technologii Cloud i Workspace, udostępniając pakiety Digital Accelerator, aby pomóc małym i średnim firmom w przejściu na cyfryzację.

W ramach niedawno ogłoszonego programu Technology Financial investment Raise, małe i średnie firmy mogą ubiegać się o 120% wydatków na nowe technologie i szkolenia technologiczne. Z około 3,6 miliona agency kwalifikujących się w Australii, pakiety te zostały zaprojektowane we współpracy z kluczowymi partnerami w zakresie rozwiązań dla małych i średnich company i są objęte programem rządowym, zapewniając jednocześnie rozwiązania dla małych i średnich agency.

Oferty obejmują Google Workspace i projektowanie sklepów e-commerce z profesjonalną domeną w połączeniu z narzędziami do projektowania stron internetowych od partnera Google Cloud, Wix, aby pomóc małym i średnim przedsiębiorstwom w tworzeniu zoptymalizowanej obecności w sieci i sklepu internetowego.

Rozwiązania zaprojektowane przez sieć sprzedawców Synnex w celu wspierania małych i średnich agency w budowaniu platform e-commerce, zarządzaniu przechowywaniem danych, przyspieszaniu migracji platformy oraz dostępie do narzędzi Google Workspace.

Wśród partnerów Google Cloud Leading, Riley i Dolt mają konkretne rozwiązania zbudowane w Google Cloud, które pomagają australijskim firmom w ich podróży do transformacji cyfrowej i przyspieszają ich rozwój. Mają one na celu pomóc firmom w skutecznym wdrażaniu i rozwiązywaniu podstawowych potrzeb. Na przykład pakiet AI Google Cloud do zwiększania przychodów, oferty migracji ułatwiające firmom podróż do chmury oraz optymalizacja kosztów istniejących obciążeń w chmurze.

Next Post

Trzeba przeczytać: Willa Bennett mianowana redaktorem naczelnym „Highsnobiety”, Eileen Fisher uruchamia platformę cyfrową do walki z odpadami tekstylnymi

Zdjęcie: Rachel Murray/Getty Visuals dla Teenager Vogue Willa Bennett nowym redaktorem naczelnym Wysoka szlachtaBennett, 27 lat, wchodzi do firmy medialnej zajmującej się kulturą i modą od GQ, gdzie była pierwszą kobietą kierującą strategią mediów społecznościowych w magazynie. Bennett będzie podlegał bezpośrednio założycielowi i dyrektorowi generalnemu Davidowi Fischerowi i zastąpi Thoma […]