Chłopcy wracają do Thoma Browne

Amber Cohen

Ubieranie wybitnych ludzi w zakręcone projekty to główna zasada marki Thom Browne. Zazwyczaj można spotkać kadrę sławnych mężczyzn uczestniczących w jego pokazach mody, ubranych w rzeczy, których być może normalnie nie nosili, na przykład aktor Lee Speed w brzoskwinioworóżowych spodniach, świeżo obciętych na obcisłe szorty, centrum Milwaukee Bucks Serge Ibaka w szarej tweedowej sukience i małej marynarskiej czapce, aktor Will Poulter w szelkach khaki i starej, wielkiej teczce, czy muzyk Jaden Smith w marynarce z pasiastymi, bulwiastymi ramionami przypominającymi futbolówkę. który pojawił się na niedzielnej prezentacji odzieży męskiej Browne’a w Paryżu.

Lee PaceMenelik Puryear/Thom Browne

„Najważniejsze jest to, że są prawdziwymi indywidualnościami” – powiedział kiedyś Browne GQ o jego ekscentrycznym zamiłowaniu do ambasadorów celebrytów, wśród których byli m.in. Lebron James, Pete Davidson, Travis Barker i Lil Uzi Vert. „Są naprawdę wierni sobie i coś robią. Żyjemy w świecie, w którym niektórzy ludzie słyną z tego, że niewiele robią, co wcale mnie nie interesuje. Lubię, gdy ludzie poświęcają czas i poważnie podchodzą do tego, co robią, i nie przejmują się tym, co myślą inni”. Intrygująca odzież męska Browne’a jest odpowiednia dla przeszkadzających kolesi.

Next Post

Spadek sprzedaży B&M w pierwszym kwartale

TOWARY OGÓLNE 29 czerwca 2022 | przez Biuletyn Detaliczny B&M odnotował spadek przychodów grupy w pierwszym kwartale o 2,2% do 1,16 miliarda funtów przy stałych kursach walutowych. Jednak sprzedaż wzrosła o 3,1% w ciągu 13 tygodni kończących się 25 czerwca w porównaniu z analogicznym okresem dwa lata temu. W głównej […]
B&M posts drop in first quarter sales