Boom online napędza wzrost sprzedaży Myer

Amber Cohen

Grupa domów towarowych Myer twierdzi, że jej sprzedaż wzrośnie o 3 miliardy dolarów za cały rok, ponieważ rosnąca sprzedaż on the net i „pozytywne wyniki” we wszystkich wskaźnikach doprowadziły do ​​solidnego wzrostu, pomimo utraty dni handlowych na rzecz Covid w drugiej połowie.

W aktualizacji handlowej za 52 tygodnie do 30 lipca firma poinformowała, że ​​spodziewa się, że sprzedaż w drugiej połowie wzrośnie o około 17 procent. W oparciu o niezbadane rachunki, sprzedaż za rok wyniesie od 2,85 mld USD do 2,995 mld USD.

Sprzedaż internetowa stanowiła 24% całkowitej sprzedaży i oczekuje się, że wyniesie od 715 mln do 725 mln USD, podkreślając dużą dynamikę wzrostu w tym półroczu. Oznacza to wzrost rok do roku od 32,5 do 34,4 procent.

Oczekuje się, że zysk netto po opodatkowaniu za rok wyniesie od 55 do 60 mln USD, co stanowi wzrost o 86 do 103 procent w porównaniu z ubiegłym rokiem, jeśli wykluczy się wpływ dotacji JobKeeper z poprzedniego roku, gdy wyniki obejmowały wsparcie Jobkeepera 22 miliony dolarów po opodatkowaniu.

W odpowiedzi na problemy związane z globalnym łańcuchem dostaw, poziom zapasów sklepowych firmy jest o 9,6 procent wyższy niż w tym samym czasie w zeszłym roku.

Dyrektor generalny Myer, John King, powiedział, że dynamika w drugiej połowie pod względem wzrostu sprzedaży zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych, rentowności i wzmocnienia bilansu firmy „umieszcza nas dobrze w nowym roku finansowym”.

Next Post

Prędkości Rite-Aid przełączają się na jaja bezklatkowe

NOWY JORK — Rite Help powiedział, że przyspiesza przejście na sprzedaż jaj w 100% bezklatkowych, a teraz spodziewa się osiągnąć 10 cel do końca tego roku. Firma początkowo zobowiązała się, że do 2025 r. będzie pozyskiwać jaja bezklatkowe we wszystkich swoich punktach sprzedaży detalicznej. Nowe zobowiązanie przyspiesza harmonogram o trzy […]