Wiadomości detaliczne

CNBC

Bed Bath & Beyond kończy produkcję Wild Sage, prywatnej marki pościeli, wystroju wnętrz i mebli. Wild Sage był częścią planu byłego dyrektora generalnego Marka Trittona, mającego na celu odróżnienie Bed Bath & Beyond od konkurentów poprzez własne marki. „Odpowiedź klientów była pozytywna i jesteśmy bardzo zadowoleni z siły kilku posiadanych marek, takich jak Simply Essential, która zapewnia ceny początkowe” – powiedziała firma. „Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że nasi klienci chcą lepszej równowagi między markami własnymi i krajowymi, i wprowadzają niezbędne zmiany w asortymencie, aby poprawić wrażenia klientów oraz zwiększyć sprzedaż i ruch”.

WIĘCEJ O TEJ HISTORII…

WIĘCEJ NOWOŚCI DETALICZNYCH NAGŁÓWKI…

Dyskusje

Zapoznaj się z wciągającymi dyskusjami online RetailWire, w których wykorzystujemy naszą wyjątkową Braintrust!