Actiph releases limited edition water bottles for latest Thor blockbuster – Retail Times

Amber Cohen

Actiph H2o, pierwsza brytyjska marka jonizowanej wody alkalicznej, połączyła siły z Marvel Studios, aby uczcić premierę nadchodzącego filmu „Thor: Miłość i grzmot” (wydany na wyłączność w kinach w Wielkiej Brytanii 7 dni temu).ten lipiec 2022).

W ramach akcji „Doładuj. Bądź aktyfem”. Actiph wprowadza na rynek trzy limitowane edycje butelek o pojemności 600 ml z trzema głównymi bohaterami filmu na opakowaniu Thor, Mighty Thor (Jane Foster) i Korg. Asortyment zostanie wprowadzony do wybranych sprzedawców detalicznych (w tym Tesco, M&S, Holland & Barrett, Ocado, Amazon, Wholefoods i WHSmith), a pierwsze butelki już trafią na niektóre półki. MRP 1,39 GBP. Butelki z limitowanej edycji są również dostępne on the net pod adresem actiphwater.com, sugerowana cena detaliczna 23,99 GBP za opakowanie 24x600ml. Aby pomóc sprzedawcom wykorzystać histerię filmu, kolekcjonerskie butelki są wypuszczane na rynek na miesiąc przed ogólną premierą filmu, ponieważ wśród fanów Marvela narastają emocje i szum.

Detaliści spragnieni udziału w sprzedaży mogą złożyć zamówienie na butelki z limitowanej edycji za pośrednictwem Brakes, CLF, Tree of Daily life, Health and fitness Retail store, Epicurium, Aqua Amore, Muscle mass Finesse lub bezpośrednio z ActiphWater.com oraz, w Irlandii Północnej, przez Clearline i Leydons.

Każdy kod SKU poświęcony jednemu z bohaterów filmu sprawi, że kupujący będą chcieli zebrać trzy projekty. Aby zmaksymalizować sprzedaż i widoczność w sklepach, detaliści mogą stworzyć potężny wyświetlacz za pomocą dedykowanych jednostek Actiph x Thor FSDU, o które można poprosić, kontaktując się z [email protected]

Współpraca, która gra na elektrycznej synergii, którą dzielą marki, jest wspierana przez potężną sześciocyfrowy ATL kampania obejmująca reklamy w londyńskim metrze i autobusach londyńskich furthermore w telewizji, mediach społecznościowych, w sklepach i nie tylko.

Barnaby Hughes, dyrektor ds. marketingu Actiph H2o, mówi o współpracy: „Filmy Marvel Studios są synonimem akcji i przygody. W Actiph nieustannie staramy się umożliwiać i zachęcać ludzi do prowadzenia bardziej aktywnego, pełnego przygód życia oraz do ładowania i osiągania więcej. Czy jest więc lepszy sposób na podkreślenie tych wspólnych wartości niż świętowanie najnowszego filmu Marvel Studios, w którym występuje sam naładowany God of Thunder?

„Sama kampania jest świadectwem wzrostu, jakiego Actiph doświadczył w ciągu ostatnich trzech lat, oraz zainteresowania, które coraz częściej wzbudzają nie tylko konsumenci, ale także duże marki, takie jak Disney. Cieszymy się, że możemy wzmocnić naszą strategię marketingową potęgą filmową!”

Aby wesprzeć wprowadzenie limitowanych edycji butelek, Actiph Water będzie działać konkurencja konsumencka gdzie fani mogą wygrać wybór nagród o tematyce filmowej i zdrowych napojów od Actiph i siostrzanej marki Acti-Vit (gazowane, smakowe wody witaminowe bez cukru). Konkurs odbędzie się na stronie Actiph i Instagramie między 8 czerwca a 5 sierpnia. Główne nagrody obejmują figurki akcji „Thor: Really like and Thunder” oraz repliki Mjolnira i Stormbreakera, wszystkie oficjalne produkty Hasbro.

Elektryzujący proces

Actiph Drinking water powstaje dzięki pozyskiwaniu tylko najczystszej naturalnej wody źródlanej z jednego źródła, Wenlock Spring w Shropshire. Następnie marka dodaje własną unikalną mieszankę elektrolitów i minerałów, aby zapewnić gładki smak. Ostatnim krokiem jest naładowanie elektryczne wody za pomocą płytek platynowych i tytanowych w celu usunięcia kwaśnych jonów kwasowych. Wynik? Orzeźwiająca woda alkaliczna, która pomaga przenieść Twoje nawodnienie na wyższy poziom pH.

Barnaby wyjaśnia: „Wiele żywności i napojów, które spożywamy dzisiaj, jest kwaśnych, w tym napoje energetyczne, kawa i coca-cola. Rozwiązania te często zawierają cukier, kofeinę, sztuczne składniki i dużą ilość kalorii. Actiph zapewnia łagodniejszą, alkaliczną alternatywę bez kalorii, cukru, słodzików i kofeiny.”

Next Post

Participate in the 2022 Cost of Doing Business Study by June 30

Nie przegap okazji, aby przetestować swoją firmę. Termin udziału w Północnoamerykańskie Stowarzyszenie Sprzętu i Farb(NHPA) Badanie kosztów prowadzenia działalności gospodarczej w 2022 r. jest ta środa, 30 Czerwca. Każdego roku to finansowe narzędzie do analizy porównawczej dostarcza dane i spostrzeżenia, które pozwalają sprzedawcom detalicznym zwiększać zyski i opracowywać strategie na […]
Participate in the 2022 Cost of Doing Business Study by June 30